Trampled by a horse - En upplevelse rikare!

Igår på ridningen skulle vi ha en mysig liten ridtur ute i skogen. Jag fick en fjording som jag hörde (och redan anat) att han älskar att rida ute, så mycket att han bockar lite gann... Sagt och gjort! Han bockar, jag åker av framför hans hovar.

När jag inser att
jag ligger på marken och inte sitter på hästen ser jag hovar överallt runt om mig. Hästen springer över mig men sista hoven träffade min fot. Så idag var det kryckor som gällde - fast inget är brutet :)

Det var kanske inte en jättetrevlig upplevelse, men ganska lärorik på ett sätt. Stort tack till bästa Ellen som tog tillbasrösten för att kalla på uppmärksamhet om min avfalling (;

Bild; Okänd.

Kommentarer
Postat av: Ellen M

Haha!! Min basröst är inte att leka med! Och din avramling är inte heller något att leka med, jisses!

2011-05-24 @ 12:33:26
URL: http://etastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0