In my heaven there's horses



När jag sitter inne och ser det fina vädret ute drömmer jag mig genast bort. Bort till våriga dagar där snön nästan helt har smält bort. Gräsmattorna är blöta och leriga, vårfåglarna hörs väl och det luktar vår. Det är som tiden runt påsk. På något sätt finns hästar i min dröm. Jag är på väg till dem. De står bredvid mig. Jag gosar med dem. Om man ändå hade en egen häst! Jag vet redan att jag ska ha det innan jag dör! Skolan tar alldeles för mycket tid, hästar och utomhustid alldeles för lite. Det borde ändras!


Låttips!!
broken horse - freelance whales
Horse with no name - America
Runaway horses - Belinda Carlisle
Wild horses - Natacha Bedingfiled
Wild horses -  The rolling stones

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med dig till hundra procent!

skolan borde inte ta upp så mycket tid som den faktiskt gör, jag menar, att inte ha tid till något annat än plugg på lovet är ju bara helt fel :(



men snart smälter snön bort och allt blir bra :D



kramkram :)

2011-02-24 @ 20:20:34
Postat av: Catja

Härlig bild! Allt bra med dig idag? :D

2011-03-21 @ 11:39:23
URL: http://catjas.se
Postat av: ellen

vilken cool bild!!

2011-03-21 @ 15:18:25
URL: http://ellencsordas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0